jump to navigation

Please Send The Monkeys To The Zoo May 21, 2009

Posted by malaysianstory in A New Chapter.
Tags: ,
trackback

I want to talk about the outlawed and illegal Hindraf again. So what is so special about this group of hoodlums and troublemakers? What is so great about them?

Why must the government give way and accede to their demands and pressures.

These blokes by the name of P. AUTAYAR Kumar, UTAYAR Moorthy and his other friends do not deserve any special treatment or attention for what they have done to the country.

If the ordinary Malaysian can toe the line and observe law and order, why can’t these few blokes behave?

If they cannot behave, put them in the cage (detention) where the monkeys belong. Anyway, people like them who are boisterous and noisy should be sent to the zoo.

Majority of the rakyat have had enough of these Kumar and Moorthy brothers.

Even the police have recommended the mat rempits or known as road thugs now straight to jail for causing trouble to others.

Likewise, if these two Uthaya brothers create havoc and mayhem, they too should be sent to confinement. Lets not trouble the other 26mil rakyat just because of the antics of these ungrateful and good for nothing blokes.

The people want peace to go about their daily activities and what more when they are grappling with the current economic uncertainties where trouble would be the last thing they have in mind.

We hope the government will act tough on these hooligans. They are ample laws and provisions to deal with them. Just do it.

Comments»

1. mat spanar - May 21, 2009

kjaan sepatutnya tidak melayan tuntutan dan kerenah 5 atau 6 orang india yang kononye memperjuangkan kaum india. tak cukup lagi ke dangan samy velu, kayveas, IPP, nalakarupan dan lain-lain lagi yang juga kononya memperjaungkan lkaum india. barp kerat sgt kaum india yang ingin diperjuangkan mereka. layak kah orang seperti ini diberi layanan? berapa ramaikah jumpalh mereka yang benar-benar miskin dibandingkan dgn orang melayu. apakah yang mereka mahu sebnarnya. samy velu mahu ini, kayveas mahun itu, ipp mahu yang lain pulak..apa ini semua? sudah sampai masanya kerajaan membuka mata dan tidak kelabu dgn tuntutan kaum yang pandai melalak ini tapi tidak mahu merubah nasib mereka sendiri dgan bekerja dan berilmu

2. mat spanar - May 21, 2009

dan satu lagi, jgn jadi kaduk naik junjung, sedar lah diri mereka jika mereka hidup di india…mungkin merempat di bawah jambatan dan di tepi2 landasan keretapi

3. ADIL - May 21, 2009

Hi Mat Spanar, jangan terlalu ikut perasaan, u sebut kumpulan ini memang tak wakili siap-siapa oleh itu cukup lah setakat itu. Rakan kaum india yang lain juga warga Malaysia yang telah menyumbang terhadap pembangunan negara ini. Soalnya bukan siapa yang lebih miskin tapi adakah mereka ini dipinggirkan dan kenapa? Kalaulah itu memang sikap golongan yang terpinggir tak kira melayu, cina atau india kerana mereka MALAS berusaha … padanlah muka !!!

4. Rakyat - May 23, 2009

Hindraf tu illegal so yang legal macam MIC dan lPP tu buatlah sesuatu yang benar-benar membela kaum India tapi ikut proper channel lah. Jangan jadi macam Samy Velu bila dah kalah di tempat sendiri baru mula bising macam selama ini kerajaan tak tolong orang India. 30 tahun jadi menteri tu buat apa? Jangan hanya fikir kayakan diri saja, orang India yang miskin masih ramai terutama dibekas & di kawasan estet. Jadi memang senang lah Hindraf autar penduduk yang masih duduk dalam kemiskinan nak tuntut duit berbillion yang tak logik tu. taraf pendidikan masih rendah dalam kalangan golongan tersebut, Kalau diautar putar alam senang dia orang kepercayaan. Yang kaya-kaya tu bukanlah nak tolong sangat tambah-tambah berlainan kasta dan miskin pulak. Peluang banyak diberi untuk meningkatkan diri melalui pusat-pusat latihan belia secara percuma tapi sayang orang-orang ni banyak yang tak tau. Salah siapa tu? Janganlah asyik sibuk fikirkan siapa jadi presiden parti, rakyat di bawah sana masih ramai yang sengsara.

5. undixcaya - May 25, 2009

Ini lah kaum yg patut di hindari


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: